Hej!
Jag jobbar som reporter på Aftonbladet och håller på med en artikel om att bygga en pool. Till denna skulle vi vilja ha med ett kort reportage med en vanlig privatperson som byggt en pool själv. Det handlar om att berätta om bygget, erfarenheter, tips, hur är det nu - och vara med på bild.
Kan någon tänka sig att vara med i tidningen/sajten och berätta om ditt poolbyggen? Hör gärna av dig till mig så kan jag berätta mer. bo.svernstrom@aftonbladet.se Vänliga hälsningar /Bo Svernström
Ursäkta om jag kapar tråden jag också, Positivt att Du ( Bo) vänder dig till forumet för att få råd, det kan verkligen behövas, alla och då menar jag alla tidningar översvämmas av artiklar "bygg pool" etc .. allt från alla villatidningar, inredningstidningar och nu senast såg jag det i en husmorstidning, dessa artiklar ploppar upp varje vår och alla är lika dåliga.. man behöver en grop , det finns i olika pris-klasser , man behöver lite värme och solceller är tidens melodi ... bla bla bla, efter 15-20 rader är ämnet uttömt och läsaren skall anses ha lärt sig något. Visst det kan vara trevligt att läsa om hur någon annan gjort men lära sig något det gör man sällan, sorry om jag är negativ , hoppas din artikel blir lärorik .. bästa är väl annars att bara hänvisa era läsare till detta forum