Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har oxå samma problem med håven som du, jag har främst problem med björk-frön som håven inte fixar. Någon som vet var man hittar en finmaskig håv?
Kul att ni får ett mervärde på sommaren nu med den Tycker precis som du att det är helt suveränt, men nu är min lite större 5,49x274x132 Solfolie är ett måste, annars tappas det flera grader under natten som du säger.Jaha... Du fick tag på sandfilterpumpen för typ 995kr från Rusta? Jag försökte men de var slut överallt Jag har oxå samma problem med håven som du, jag har främst problem med björk-frön som håven inte fixar. Någon som vet var man hittar en finmaskig håv? Jag har även en VP från Jula, och den värmer på ganska bra nu. brukar vara 27grader när jag vaknar och 29-30 på dagarna Jag har insett att under 28 grader är för kallt för mig, forumets största badkruka?Intex saltklorinator är helt suverän, jag har den och så enkelt och smidigt !
Såg att sandfilterpumparna tog slut på Rusta men någon dag senare fanns fler på hyllan. Kan vara värt att kolla igen eller be butiken kolla om den finns på lager i annan butik. Hur fungerar det med Jula VP, såg att den vill ha ett Vattengenomströmning: 1,73 m³/t och tror att sandfilterpumpem ger 8,3 m³/t. Det kanske går att köra ändå.