Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Får vi höra era argument för glasfiber respektive kombi så blir det lättare att hjälpa till.//BL
Vår pool är det 30 års garanti på, poolkungen har jag sett lämnar 35 år på deras rektangulära.Stirra dig inte blind på garantin, fundera hellre på hur mycket jobb ni är beredda att lägga ner själva. Är det härifrån ni väljer?http://www.poolaren.se/?id=43
Vad har ni för pool då? Vart har ni köpt den?Tacksam för svar!
Hej igen, jag håller på att kolla upp maxtemp och garantier för olika liners och glasfiberpooler, vad jag hittills fått fram är att den konstruktion polyfaser har på sin glasfiberpool garanterar 35 grader (Poolen säljs via AquaGripp i Hbg/Påarp) alternativen för våe del är liner och den erfarenhet vi har av linern i Combilpool är att har du över 30 grader och något hög klorhalt så bubblar sig hela linern, vi fick den utbytt efter mycket diskussioner sen aktade vi oss för att gå över 30 men likväl var det en liten uttöjning av linern per år.För vår del är Aquagripps glasfiberpool bland de mest intressanta idag, vi kanske kan gå ihop och få bättre rabatter om ni faller för samma pooltyp...