Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Kul att se att allt är finemang. Har tänkt att jag skulle höra med dig, innan jag såg inlägget, då jag själv haft lite kludd med färgen. Är nyfiken på om du upplever någon form av kritning eller pigmentsläpp från färgen? Jag valde själv en annan leverantör av epoxi än du och det visade sig inte vara så lyckat som jag hade önskat. Fick måla om efter 2 säsonger, blåsbildning och den kritade tokmycket. Fick dock ny färg på garanti, så jag gav det chansen en gång till. Nu får tiden utvisa...är spontant lite skeptisk.
Hur står det till med färgen inför sjunde säsongen? Jag själv är i full gång med slipning inför ommålning...igen. Denna gången blir det med ditt färgval, RustOleum. Hoppas att din pool fortfarande är som ny
Med risk för att framstå som tjatig är jag nyfiken på hur det står till med färgen så här nästan två år senare?
Kul att det fungerar så bra. Otroligt att det fortfarande går att använda färgen för på bättring. Jag är nyfiken på dimensionerna på rännan och hur du upplever att det fungerar? Funderar på en liknande lösning, men i mindre skala.