Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Sten / plattor eller trä runt poolen?  (läst 23433 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DAT

SV: Sten / plattor eller trä runt poolen?
« Svar #10 skrivet: augusti 10, 2011, 15:13:42:42 »
Vi har lagt marksten av fabrikatet St. Eriks "circus". Bland fördelarna kan nämnas att markstenen binder värme under dagen och gör att kvällarna känns behagligare när man sitter ute. Vi har valt en antracit färgad marksten, Vi får fortfarande lite fogsand ner i poolen (var ca 6mån. sedan vi la plattorna. Har man valt rätt fogsand i förhållande till fogbredden så ska problemet med sand i poolen inte vara ett problem. Vill man lyxa till det finns ju även diverse hårdfogar. Själv ska jag prova ett slags betong bindningsmedel som släpper igenom vatten men gör fogen hård.

Folkpool 3,5*7m med 150 trappa. PSA Powerfirst VP 8kW, Colormatic 50WLED, Zodiac EI10 Saltgenerator, Mosaik liner Quadra grå long protect,

Poolgiganten

Utloggad RoJo

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Götene vid Kinne-Kulle
  • Antal inlägg: 505
  • Total likes: 8
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Sten / plattor eller trä runt poolen?
« Svar #11 skrivet: mars 19, 2012, 18:33:30:30 »
Ser att det är ett tag sen ngn undrade här men jag ville bara tillägga att
det är bra mkt skönare att vara på trä än sten har båda delar så jag kan jämföra-
Roland 8)
Folkpool Classic 8x4 m Tr. Roman End, Vp Hydro-Pro 13, Saltgen. Jetstr. Poolsafe överdrag.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag