Rubinpool Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Gullberg Jansson Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd

Författare Ämne: Dolphin Superclean - Referenser?  (läst 2271 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Bjärred

• Poolare sedan 1994
  • Kunnig
  • Stad/land: Bjärred
  • Antal inlägg: 127
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
    • Visa profil
Dolphin Superclean - Referenser?
« skrivet: juli 10, 2011, 14:13:42:42 »

Jag har en god vän i USA som flyttar till nytt hus och säljer sin Dolphin Superclean. Är det någon som har erfarenhet av denna poolrobot?
10x5 murad pool, Baddjup 1,60, 80m3, Poolguard, 30m2 solfångare, Gullberg & Jansson 13,8 kW, Astral Pump 0,75Kw, Astral Filter 600 mm

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad Nimajneb

• F.d. Poolaktivist, numera enbart poolbadare :)
  • Dignitär
  • Stad/land: Blekinge
  • Antal inlägg: 728
  • Total likes: 0
    • Visa profil
SV: Dolphin Superclean - Referenser?
« Svar #1 skrivet: juli 10, 2011, 14:24:03:03 »
Du kan googla efter tester. Det finns många amerikanska forum o siter där folk skriver om robotar. Här i Sverige är ju utbud o utnyttjande ganska begränsat tyvärr.

Utloggad Housedad

• Dignitär
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 865
  • Total likes: 0
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: juli 10, 2011, 15:57:46:46 »
Kolla med Henry Porter här på poolforum, han har en dylik.

/Housedad
9 x 4,5 x 1,40 ca 60 M3 Vikingpool från AquaGripp, roman end trappa 3m mitt på långsidan. Uppvärmning med VP Gullberg & Jansson GJPACW1V-30

Utloggad dacke

• Dignitär
  • Stad/land: Ale, Västergötland
  • Antal inlägg: 454
  • Total likes: 1
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: juli 11, 2011, 08:18:37:37 »
Hej Bjärred!
Jag har en Dolphin Superclean med 2 program, 1 timma bottenstädning eller 3 timmar botten + väggstädning. Jag är helnöjd med den. Se bilden
http://www.poolforum.se/forum/index.php?action=dlattach;topic=3592.0;attach=7495
/Dacke.
Poolstores Flexipool 3,5*7m med Roman-endtrappa och Carraraliner, Compu-chlor II saltklorinator, Maxitemp 51 poolvärmepump och Dolphin Superkleen poolrobot.

Utloggad Bjärred

• Poolare sedan 1994
  • Kunnig
  • Stad/land: Bjärred
  • Antal inlägg: 127
  • Total likes: 2
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: juli 11, 2011, 11:00:54:54 »
Tack Dacke. Har du någon erfarenhet av att byta delar på den själv eller att få service i Sverige?
10x5 murad pool, Baddjup 1,60, 80m3, Poolguard, 30m2 solfångare, Gullberg & Jansson 13,8 kW, Astral Pump 0,75Kw, Astral Filter 600 mm

Utloggad dacke

• Dignitär
  • Stad/land: Ale, Västergötland
  • Antal inlägg: 454
  • Total likes: 1
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: juli 11, 2011, 13:05:30:30 »
Nej. Jag har bara haft den i tre säsonger och den har gått friktionsfritt, så ingen service eller byte av delar har varit aktuellt. Men, den är köpt här i Sverige, så jag antar att man kan få service här också.
/Dacke.
Poolstores Flexipool 3,5*7m med Roman-endtrappa och Carraraliner, Compu-chlor II saltklorinator, Maxitemp 51 poolvärmepump och Dolphin Superkleen poolrobot.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

Notice: Undefined variable: indexbanners4 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 19

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 30

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 42
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd