Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hejjag har en Ovanjordpool på 5770 liter 3.6X0.8mnu tänkte jag skaffa nåt som värmer upp den eftersom jag insåg att solen inte räcker till det blir runt 23 24 och vår dotter tycker det är för kallt så nu sitter jag här med en pool som hon inte vill bada i så till min fråga vad rekomenderar ni att jag ska skaffa?kan inte ha solfångare p.g.a platsbrist bor i radhus men har tillgång till kommunalt varmvatten om det går att göra nåt med det eller så funderar jag på nåt el alternativ jag hittade den här http://www.trendimport.se/system/search/product.asp?id=1687är det nåt att skaffa? nån som vet om den är bra? har kollat runt lite men inte hittat nåt bättre alternativ i den prisklassen vill ju inte lägga ut för mkt heller och ni kanske vet härvad säger experterna?
Du skriver att ni har kommunalt vatten, menas det med att ni har fjärrvärme?Isf, införskaffa en plattvärmeväxlare och koppla in i anläggningen!!!