Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för alla inlägg och goda råd och tips! Utan detta forum skulle jag nog aldrig komma till skott med poolen...Jag förstår vikten av att ha en bra och hjälpsam leverantör och den känslan har jag verkligen fått att NettoPool är. Men riktigt säker kan man väl aldrig vara förrän man verkligen behöver hjälp efter det att köpet är avklarat. Men som sagt de har gett ett bra intryck på mig så här långt. Jag ska dock kolla med ytterligare ett par. I Växjö där jag bor finns bara Folkpool representerade. Det hade varit skönt att ha en person som man kan ringa och som t o m kan komma till dig om det dyker upp något problem, men prismässigt skiljer det för mycket "bara" för att få den tryggheten. (Ja det är ju en annan typ av pool och jag gissar att Folkpool kanske har andra fördelar också (?) men som sagt, det känns som att prisläget blir för högt för oss.) Vi får förlita oss på säljarens kundservice-telefon och detta eminenta forum i stället Ang täckningen, transparant eller helfärgade; tack för råden. Med tanke på att Växjö tyvärr inte direkt har flest soltimmar i landet, så kanske det helfärgade passar oss bäst, för att hjälpa till att hålla tempen under gråmulna dagar. Och under nätterna också förstås..Tack igen!