Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Dom beräknar resterande jobb till 8 timmar... det ska bli roligt att se om de skruvar den stående sargen ståendes i poolen eller om de väljer att ligga på mage I den värme som nu råder hade i vart fall jag valt det första alternativet... Under förutsättning att jag inte hade en eldriven skruvdragare i handen förstås
Hoppsan! Ser att mitt svar till dig aldrig gick iväg... Då skriver jag väl en gång till då Blev du inte arg? Jag hade inte uppskattat att bli islängd med kläder och handväska... Jag hade nog blivit Tänderna skallrade på 12-åringen redan efter en halvtimme... 8-åringen känner ingen kyla så han vägrade gå upp... Idag har han feber... Jojo... det hör kanske badpremiären till... Vi köpte huset mars 2010. Vi grävde in VA första sommaren av två anledningar: Det gick inte att dricka brunnsvattnet samt att vi ville ha pool! Vår brunn hade aldrig klarat av över 30kbm... jag hade inte heller velat bada i det sumpvattnet! Förra ägaren hade inte gjort rent sandfiltret på flera år! Ändå drack de av vattnet! *URK* De första månaderna tog vi hem dricksvatten från våra jobb i petflaskor. Det var en befrielse när vi kunde börja dricka av kranvattnet sommaren 2010