Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
NU är kransen färdig! Återstår att sätta list i ytterkanten av kransen (för att dölja glipan) samt att sätta den inre kransen ner mot vattenytan... Idag mätte vi upp 29 grader... Inne i poolrummet så poolen borde hålla närmare 30 grader nu Barnen är MER än nöjda! De "bombar" nonstop! För dig som undrar över kransens bärighet. Jag testade den idag. Jag stod längst ut på kanten = en bit in över poolen. Jag gungade lätt och vet ni vad! Kransen rörde sig inte! Ingen svikt! Superstadigt!
Om barnen bombar hela tiden skvätter väl vattnet bort... vi har ibland haft barnkalas där barnen lyckats sänka vattennivån 1-2 cm med sitt bombande, plaskande och vattenkrigande..Jo hela er träkonstruktion verkar väldigt stabil och välbyggd. Det känns ju skönt om det inte sviktar eller bågnar.
Jag är mycket nöjd med stabiliteten och trallens tjocklek Det här trädäcket kommer att överleva poolen med råge! Jo, det stänker rejält... Det gäller att lära barnen att INTE springa runt poolen nu... det blir rejält halt efter en stund när trädäcket är blött...
Bild 5: Snickarchefen tyckte fortfarande att trädäcket ligger för högt ovanför vattenytan... JAG tycker att höjden är helt perfekt!