Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Glöm inte att längden på djupdelen är minst lika viktig som själva djupet. När jag dyker i från kortsidan, så har jag en djupdel som sträcker sig nästan sex meter framåt. Jag har ännu inte vågat sätta upp någon trampolin, eftersom då skulle nedhoppet i poolen ske längre ut från kortsidan, med resultat att man kan riskera att slå i mot där djupdelen går över till det grunda. För egen del lär man sig visserligen hur man ändå kan dyka säkert, men det skulle inte kännas bra när man har gäster.
HejTack för synpunkter. Fortfarande pågår en del planering kring poolbygget. Frågan är bland annat hur djup djupdelen ska vara för att man kan dyka från 1 meters höjd. Jag frågar svenska simsällskapet om råd nu, får se vad de svarar. I poolforumet har det nämnts om "Johan" som kommit och svetsat ihop linern på en del pooler. Är det någon som kan tipsa på var han jobbar och hur man får tag i honom.Tack från en som är på g igen