Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag är ingen expert så man känner sej lurad, och jag vet att han som installerade på firman sa att han aldrig gjort det förut. Jag får betala för 3 dagars arbete med detta....gick oerhört långsamt tycker jag. Timpenning 500 kr/timme...plus reseersättning. Rätt mycket pengar
Hej,Hur lång tid ska det ta innan man får någon värme till en 35 kubiks pool som är kopplad till en pahlens värmeväxlare på 75 Kw o bergvärme ?. Samt varför försvinner varmvattnet i huset efter ca 2 timmar ?. Har det något att göra med flödet alt fel kort i bervärmepumpen ?Växlare : Maxi Flo. Max Pressure 10 Bar 145 psi 75 kw.Måste poolpumpen o filtret vara igång dygnet runt om växlaren ska värma poolen ? Ska inte kortet styra detta ?Står på 24 grader just nu. Röret till växlaren är inte ens ljummet !. Kallvattten kommer ut ur utlopp till pumpen ?. Snälla nån som vet i helgen. Har fått en räkning på 37 000 Kr för nåt som inte funkar !!HJÄLP snälla !