Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citera"Än en gång, det finns speciella sajter för de som vill klaga eller berömma (t.ex. företagen själva eller dess konkurrenter Wink ) Jag har valt en annan inriktning på detta forum efter att själv ett antal gånger köpt varor utifrån de "omdömen" som lämnats på dessa betygsättarsajter, min slutsats är att mer än hälften av inläggen skrivs av de som har egenintresse i att antingen berömma eller såga produkterna, och hur skall man veta vem som är seriös med sitt betyg?"Sannolikheten för att mer än hälften av alla "klagoinlägg" skulle komma från företag som vill sprida skit om sina konkurrenter, får betraktas som nästan obefintlig. Jag tror inte på det helt enkelt. -Skulle så ändå vara fallet, förstärker det bara min teori om att den här branschen är knökafull med skojare och lycksökare. -Inte ens jag tror att det är SÅ illa. Det är helt enkelt en ganska billig - och typisk svensk - ursäkt. Du vill synas men inte stå direkt i rampljuset (stämningar och rabalder skapar dålig reklam!).Det jag skrivit tidigare kvarstår. Till viss del tror jag att du har ett seriöst forum för folk som vill utbyta erfarenheter (och det är skitbra), men i grund och botten är det kommersiella motiv som driver dig - och det är också därför du vill tona ner och censurera inlägg - inte för att någon enstaka person försöker driva en negativ kampanj mot andra leverantörer. Det är Bullshit! Du tjänar en hyfsad summa pengar på alla baners i forumet och skulle du tillåta att folk klagade för mycket, drar sponsorerna sig ur. Att förneka detta är ju bara dumt.Rikard
"Än en gång, det finns speciella sajter för de som vill klaga eller berömma (t.ex. företagen själva eller dess konkurrenter Wink ) Jag har valt en annan inriktning på detta forum efter att själv ett antal gånger köpt varor utifrån de "omdömen" som lämnats på dessa betygsättarsajter, min slutsats är att mer än hälften av inläggen skrivs av de som har egenintresse i att antingen berömma eller såga produkterna, och hur skall man veta vem som är seriös med sitt betyg?"