Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hade ju tjafs med mina grannar som hänvisade till 4.5 meters regeln. Ringde till Byggnadsinspektören i kommunen och fick till svar att så länge inte markhållfasthet, vattenavrinnig, grundvattennivå inte ändras och den är i markplan e de bara och köra.Sa detta till mi granne som inte trodde på mig ändp, så jag ringde till kommun dagen efter varav jag fick till svar - Jag orkar inte skriva ett intyg men ge mig numret till grannen så ordnar jag det..Tyckte det var riktigt schysst gjort..... Ny drunknade "min" grävmaskin i ett dike idag så bygget blir försenat till måndag :-(/Johan blivande poolbadare :-)
Citat från: joksweden skrivet augusti 21, 2008, 18:39:18:18 Hade ju tjafs med mina grannar som hänvisade till 4.5 meters regeln. Ringde till Byggnadsinspektören i kommunen och fick till svar att så länge inte markhållfasthet, vattenavrinnig, grundvattennivå inte ändras och den är i markplan e de bara och köra.Sa detta till mi granne som inte trodde på mig ändp, så jag ringde till kommun dagen efter varav jag fick till svar - Jag orkar inte skriva ett intyg men ge mig numret till grannen så ordnar jag det..Tyckte det var riktigt schysst gjort..... Ny drunknade "min" grävmaskin i ett dike idag så bygget blir försenat till måndag :-(/Johan blivande poolbadare :-)Hejsan johan!Vilken kommmun bor du i? kan vara bra att ha som argument till mitt byggnadskontor om det skulle behövas.Hoppas allt löser sig med grannen. Tråkig stämning mellan grannar är riktigt surt.//Mats