Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Måste bara lägga in denna bilden En flockkudde i skimmern gör underverk...var är vattnet vänsterklick direkt på bilden.LOTTERÖD
Som nybörjare (ej badklar riktigt än..) måste jag bara fråga, vad är en flockkudde? mvhPatrik
Skulle kanske förklarat vad en "flockkudde" är, tack för att du svarade på detta Poolbadaren Vi använder de som Folkpool säljer, kräver att man har sandfilter, förmodligen har alla liknande fabrikat samma effekt ? Lägger i en i skimmer ca. var tionde dag, vattnet blir nästan krispigt, så klart att man får en hisnande känsla när man tittar över poolkanten, speciellt syns det på kvällen när belysningen är tänd, dessa små små partiklar, som innan svävat i vattnet försvinner om man använder flockkuddar.Rekommenderas verkligen till alla Er som har pool och vill ha en "Jahaaa-upplevelse" LOTTERÖD
Märkligt att jag aldrig sett några Flockkuddar när jag köpt kemikalier på Folkpool under alla år. Får titta med två ögon.......