Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: LOTTERÖD skrivet september 13, 2008, 01:48:43:43 Hej Poolbadaren !!!Råkade skriva fel, det skulle stå 34 grader (inte 24), man kan ju bli helt förvirrad av värme, tror att det har med pooltaket att göra..... Nä, 24 är det, hur varmt skulle du haft nu utan bergvärme, kul att kunna sno "berg"värme från ett platt Skåne...... Gillar också ånga och dimma, men inte den som uppstår i Skåne mellan november till mars, ligger som en våt yllefilt över allting har man tur börjar den torka upp i april LOTTERÖD Vill minnas från tid. bild att ert poolhus och fina anläggning även hade uppvärmningsmöjligheter med elpatroner? (...och då tänker jag inte på luftballongsvärmarna vi skall testa att hålla min utomhuspool varm med när du ev. hittat mig och landat här... )Eftersom du fortfarande inte "hittat" mig så sticker jag ut hakan även om jag är en blyg person... Slå på lite ström "vetja" så håller ni väl lätt 27-28 grader i vattnet, eller mer, utan att värmarna är på mer än högst tillfälligt då och då vid "mörkt väder", dvs. till låga kostnader hålls väl "inomhuspoolen" enkelt tempererad när inte solen fixar "växthuseffekten" - vad skall man annars med pooltak till om inte att användas året runt....? 20080913 Lördag morgon: 6,4 grader ute / 27,6 i poolvattnet (endast bergvärmekälla) - allt i strålande sol från klarblå himmel!En skönare start och avslutning på dagen än dessa morgon- och kvällsdopp får man leta efter!Blir nog ett par dopp även under dagen och kanske även solbad i solskyddat läge i skönt höstväder!Önskar alla "poolare" samma sköna dag!
Hej Poolbadaren !!!Råkade skriva fel, det skulle stå 34 grader (inte 24), man kan ju bli helt förvirrad av värme, tror att det har med pooltaket att göra..... Nä, 24 är det, hur varmt skulle du haft nu utan bergvärme, kul att kunna sno "berg"värme från ett platt Skåne...... Gillar också ånga och dimma, men inte den som uppstår i Skåne mellan november till mars, ligger som en våt yllefilt över allting har man tur börjar den torka upp i april LOTTERÖD