CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.  (läst 35522 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Fia

SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #10 skrivet: juni 13, 2008, 19:19:04:04 »
Hittade en skimmer här. Om jag fattat rätt så krävs pump som klara 3 028 l/t.
http://www.bestway-service.com/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=227

Det verkar som att Brio är återförsäljare åt dessa pooler. Kollade telenr. o det går till Brio.
De kanske kan hjälpa dig.
http://www.bestway-service.com/comersus/store/nuoviForm/contact_SWEDEN.html

Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Poolgiganten

Utloggad larssonm

SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #11 skrivet: juni 13, 2008, 19:27:25:25 »
Tack Fia!

Utloggad Fia

SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #12 skrivet: juni 13, 2008, 19:30:46:46 »
Hoppas du hittar en. Kolla även på ex. K-rauta, Silvan o liknande, de kan ju ha dessa grejor också.
De sålde den typen av pooler förra året.
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Henric

  • Nybörjare
  • Kan en del
  • **
  • Stad/land: Bromma, Sthlm
  • Antal inlägg: 24
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #13 skrivet: juni 17, 2008, 09:48:23:23 »
Jag köpte min skimmer på Ebay i Tyskland, gå in på www.ebay.de och sök på "intex skimmer" så får du upp massor med träffar.

http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=intex+skimmer&category0=

jag orkade inte leta i butiker här hemma. Jag har kört min med 3028 l/h pumpen från Intex utan problem.

Inga problem att handla från handlarna i Tyskland, ingen tull och moms tillkommer bara frakt.
Importerad Intex Rörpool, 200x300x075cm med SpeedClean sandfilter 5500 l/h och 3kW värmare från Steinbach. Kör med klor. 30 mm frigolit under poolen som står på trädäck. Numera också belyst nattetid.

Utloggad Tranceblast

SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #14 skrivet: juni 17, 2008, 23:27:01:01 »
Dom säljer intex skimmer till exempel på toys r us och Bauhaus, men billigast på toys r us, 119:- för deluxe modellen.

Utloggad larssonm

SV: Diverse frågor om Bestway Fast set pool.
« Svar #15 skrivet: juni 17, 2008, 23:36:32:32 »
Okej, är nog enklare att åka dit och köpa en istället för via tyskland/ebay, bara frakten kostar mer än vad skimmern gör...

Vet du om de har nån billig pump/reningsverk ?


Dom säljer intex skimmer till exempel på toys r us och Bauhaus, men billigast på toys r us, 119:- för deluxe modellen.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag