Polarpumpen Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd

Författare Ämne: Phuanita  (läst 6078 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad freddahl

Phuanita
« skrivet: januari 16, 2008, 13:33:08:08 »
Hej,

Någon som har erfarenhet eller köpt pool (glasfiber) från Phuanita.com?
Tips, åsikter?

Mvh
Freddahl

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad Kokinos

SV: Phuanita
« Svar #1 skrivet: maj 16, 2008, 21:20:20:20 »
Jeg fik en glasfiber pool fra Phuanita forrige år. Til prisen er det egentlig ok, men der er inget bundsug (det bruker man meget i Danmark, da man så inte behøver dränkbar pumpe. De var virkelig langsomme med installationen og det fungerede inte bra førend tre-fire ekstra besøg fra Anita og hendes mænd. Desutom var der mange ekstra omkostninger, som man skulle tro indgik i priset, blandt andet kran til at løfte poolen i hullet, sand til pumpen, lim til samlinger og meget andet småt som løb op til sidst....
Anita er sød nok og hendes arbejdere er flinke, men man kan godt finde mere professionelle folk!!
Mvh Kokinos

Utloggad Anneli

• Vattenälskare!
  • Kunnig
  • Stad/land: Småland
  • Antal inlägg: 77
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: maj 17, 2008, 08:28:14:14 »
Jag var själv inne på en glasfiberpool från Phuanita, men det blev en PP-pool istället.
Du kan söka på phuanitai detta forum, det finns en medlem somheter Olandersson som köpte från Phuanita. Han var nöjd med sitt köp!
3,5x8x1,5m pool i svetsad PP-plast från LivingQuality.

Johan Stenhammar

• Gäst
Johan Stenhammar
« Svar #3 skrivet: april 22, 2014, 14:34:43:43 »
Jag har köpt en pool från PHU Anita och är mycket nöjd med allt. Jag valde limmade kopplingar som är något billigare än skruvade och det ångrar jag. Men det är ju mitt eget problem. Jag har haft poolen 4 år och det har ringt ett par personer per år för att få referens, några har varit och kolla på den också. Om du har frågor får du gärna mejla mig (johan@sprakpunkten.se) och ringa om det känns bättre.
Vår pool var ett stort projekt och jag var totalt vilse när vi köpte, installerade den och under första året egentligen så jag tycker det bara är roligt att vara till hjälp. Och jag är verkligen inte köpt av Anita, jag handlar det mesta vad gäller förbrukning, utrustning och reservdelar på Folkpool eftersom de har en butik här i Uppsala och Patrik som driver den är otroligt bra och trevlig att ha att göra med.

Utloggad RoJo

• Dignitär
  • Stad/land: Götene vid Kinne-Kulle
  • Antal inlägg: 507
  • Total likes: 8
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: april 22, 2014, 19:42:54:54 »
 <hmm> Liten gammal fråga eller ser jag fel?
Roland 8)
Folkpool Classic 8x4 m Tr. Roman End, Vp Hydro-Pro 13, Saltgen. Jetstr. Poolsafe överdrag.

Utloggad MathiasS

« Svar #5 skrivet: april 22, 2014, 22:04:06:06 »
Johan har bara kopierat sitt inlägg från 2012 då han också var nöjd med sin pool.....
7x4x1,5 Thermopool + 3m Roman trappa från Poolstore.
Pooltak: Deli B+ från Lars Sjöland
Värmepump: G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Astral Cantabric 500 sandfilter
Övrig utrustning från Pahlen:
Pahlen Minimaster för dosering av Klor och PH
UV-rening med Pahlen Auto UV-75
Pahlen bronspump P01 trefas ,55kW.
Pahlen rf inlopp, belysning och breddavlopp
Byggtråd: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7416.0

Utloggad Erica

« Svar #6 skrivet: april 22, 2014, 22:24:14:14 »
Ja det låter ju bra att han fortfarande två år senare är lika nöjd. Är inlägget bara "äkta" så... Problemet är att ett sådant här inlägg alltid väcker viss misstänksamhet. Det fungerar ju dessutom så vad det gäller företags rykte och anseende att det fodras många positiva inlägg från olika kunder för att motverka ett enda negativt. Jag vet ingenting alls om företaget i fråga, men det kan givetvis vara så att olika kunder har högst olika uppfattningar om ett och samma företag. Ibland handlar det om tur och otur - ett företag kan få dåligt rykte bara för att något gått snett i ett enskilt fall. Kommer det en massa kritik från olika håll börjar man väl däremot att tro att det verkligen finns problem. Men själv skulle jag varken välja en viss leverantör eller avstå från en viss bara baserat på en enda persons omdöme.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd