CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: har köpt Glasfiber  (läst 2546 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad anders karlsson

har köpt Glasfiber
« skrivet: november 27, 2007, 18:01:44:44 »
Har precis skickat det undertecknade kontraktet på vår beställning.Det blev efter ett intensivt sökande en Elba74 ifrån Interpools. Vi valde Interpools av två anledningar dels deras kvallite på poolerna samt att de har helhets lösningar på pool, tillbehör och entrepenad. Vi fick hjälp med allt förarbete och dom tog även hand om kontakterna med komunen som behövdes där vi bor.  O0 jätte proffsigt.... poolen ska komma i jan/feb. vet inte datum men ska få svar så fort orden bekräftats. innan dess kommer dom och förbereder allt markarbete. poolen kommer att stå färdig när sommern är här. Supper Häftigt... A

Poolgiganten

Utloggad Fia

SV: har köpt Glasfiber
« Svar #1 skrivet: november 27, 2007, 19:14:09:09 »
Va kul!! O0 En till som kommer att få en underbar sommar.(Bara vädret är med oss)
Hoppas vi får fler rapporter.
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad jjboy

  • www.2jo.se
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Hässleholm
  • Antal inlägg: 517
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Bada när du vill!
    • Visa profil
    • Följ mitt bygge!
SV: har köpt Glasfiber
« Svar #2 skrivet: november 27, 2007, 21:50:37:37 »
Välkommen in i Glafiberpool gänget. Jag är supernöjd med min och tycker det är toppen med glasfiber. Roligt att fler börjar upptäcka det. Har också lejt ut allt bygge och det har varit skönt. Att fixa till marken med sten mm håller jag på med själv och det tar desto längre tid. Lycka till med ert bygge!  O0

Nu är poolen och stenar på plats.
En glasfiberpool 5*3,1*1,55 med tak, jetstream och värme.
Följ mitt bygge!
http://www.stensmar.se/fotoalbum/poolbygget/index.html

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag