Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej williamjag också en 10 kantig Unipool5,5 m från folkpool den är monterad 1989 i kjula.Skulle vara roligt att veta vad du haft för problem samt vad kostat på i reparationer genom åren, själv har jag bara haft detta huset/poolen under 2 år men allt verkar fungera bra, peppar, peppar.mvh carlos
Citat från: Carlos de sol skrivet april 23, 2009, 16:34:38:38 hej williamjag också en 10 kantig Unipool5,5 m från folkpool den är monterad 1989 i kjula.Skulle vara roligt att veta vad du haft för problem samt vad kostat på i reparationer genom åren, själv har jag bara haft detta huset/poolen under 2 år men allt verkar fungera bra, peppar, peppar.mvh carlos Den stora kostnaden som jag skall investera i nu, är att TVÅ solpaneler pajade på en gång förra sensommaren. Den äldsta är det inget fel på. För övrigt är det inga större investeringar sen 1984 då jag bygde den. Vi har en swimmingpoolmaskin och den börjar bli skraltig, men jag vill inte betala över 10 000 för en "plastlåda" så jag håller på att reparera den själv. Det finns tyvärr inga reservdelar till den, för den nya modellen är lite annorlunda konstruerad.Sen är det bara typ slangar jag bytt ut. Säger som du peppar, peppar.mvh.William
Hej,jag valde att gå med i det här forumet eftersom jag tänker bygga en inomhuspool i källaren.Varför? För att jag börjat mina mornar med en morgonpromenad i rask takt, jogga lite. Men nu har jag skaffat ett kontorsjobb och har stora problem med ryggsmärtor under dagen. Därför tycker jag att det verkar som en bra idé att börja mina dagar med en simtur istället som sätter igång ryggmusklerna och axlarna.