Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej!Är på gång att skaffa nedgrävd pool. Fått offert från folkpool med deras 4 x 8 träpool med ett skjutbart tak. De gör allt förutom byggnationen av trädäck. 435.000kr. Det är väldigt mycket pengar och vet egentligen inte om andra poolföretag är ungefär lika dyra. Sen kan jag tycka i vissa avseenden att de tar ganska bra betalt för vissa komponenter. Deras värmepump tex kostar ca 27.000kr. Som sagt, priset är alltså att det enda jag gör är att bygga trädäcket. Men är prislappen helt orimlig?
Jag funderar ibland på att köpa en lastbil och en 5tons grävmaskin. Det skulle betala sig själv på ett par månader givet vad folk får betala för grävarbeten som tar ett par dagar att utföra.
Hej Magnus, vart i Sverige är detta? Dvs vilken Folkpoolbutik, bor själv i Sthlmsområdet och är i beställartankarna nu.Vi har precis fått en offert på ca 750 000 för en 4x8 thermopool, då har vi berg i halva "volymen" för den nedgrävda poolen.