Magnus Målarn Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Gullberg Jansson Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd

Författare Ämne: Salthaltsmätare  (läst 187 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Amica

Salthaltsmätare
« skrivet: september 06, 2020, 14:52:06:06 »
Efter att ha blivit vilseledd angående salt+pool har jag bestämt att jag ska sälja den salthaltsmätare jag betalat för men inte kommer att använda.
Se https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=16964.0

Jag betalade 435 kr inkl. moms för den. Jag ser att ett företag som i huvudsak tycks leverera materiel till skolor säljer en likadan mätare för 759 kr inkl. moms.
(vet inte om det är okej att länka)

Jag säljer min mest för att få sinnesro (se länk ovan) och kan tänka mig 200 kr. Eller bud.

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad Roger.

SV: Salthaltsmätare
« Svar #1 skrivet: september 08, 2020, 20:34:55:55 »
435kr är billigt för denna refraktometer. 200kr är nästan gratis. Tror det högre priset på över 700kr är mer normalt.

Har en likadan själv. Inte för att jag behöver den. Utan enbart för att testa kvaliteten.

Ska man ha en motsvarande digital så pratar vi 1500kr.

Roger

Utloggad Amica

SV: Salthaltsmätare
« Svar #2 skrivet: september 11, 2020, 14:39:21:21 »
Skulle det gå att använda den till något annat? Som att kolla batterisyra eller kylarvätska? (Inte för att jag behöver det heller men...)
Givetvis får man då räkna om skalan.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

Notice: Undefined variable: indexbanners4 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 19

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 30

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 42
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd