Magnus Målarn Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Gullberg Jansson Prisvärda pooler!

Författare Ämne: PHU Anita Ystad  (läst 257 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas Z

• Gäst
Andreas Z
PHU Anita Ystad
« skrivet: augusti 16, 2020, 13:44:10:10 »
PHU Anita
Vill med detta inlägg dela med mig av våra erfarenheter vid köp av pool från företaget i Ystad.

2018 beställde vi vår pool med trädäck med totalentreprenad, paketet innefattade Pool, robot, salt, PH automatik, tak, jetstream och alla tillhörande kopplingar.

Vi fick ett bra intryck och allt kändes rätt sen när arbetet påbörjades förstod jag att montörerna inte riktigt visste vad dom höll på med när det gällde trädäck och dess konstruktion.

1. Jag fick korrigera dom flertalet ggr när det gällde cc mått tex.
2. När de hade lagt en stor del av tralldäcket såg jag att de hade lagt flera brädor upp och ner.
3. De hade inte lagt skarvarna löpande utan dessa var samlade på samma ställe.
4. De skruvade fast trallen i poolens kant så glasfibern spräcktes på flertalet ställe vilket de fick reparera.
5. Trädäckets stomme är inte rak.
6. Backventilen till pumpen är monterad för nära så vid avbrott försvinner för mycket vatten för att pumpen ska kunna starta igen.
7. Låsen till pool taket i skenorna sitter fel så man inte kan låsa på båda sidorna.
8. Distanser till pooltaket saknades vid leverans på vissa ställe.
9. Pågrund av dåligt underarbete har trädäcket satt sig på ena sidan av poolen ca 5cm vilket troligen är orsaken till att pooltaket är svårt att öppna.
10. Pooltakets skenor är inte monterade på samma längd.

Jag har påpekat ovanstående fel sedan dag ett och trädäcket justerade dom vi ett tillfälle men det var uppenbarligen fel åtgärdat då däcket har satt sig igen och Anitas svar på problemet var
”Du har fruktansvärt mycket grundvatten både under poolen och under trallen vilka påverkar trallen jätte mycket, Du får nya sättningar varje år !!!”
Mitt svar va då självklart, ”och med den kunskapen har ni ändå inte gjort rätt”

Så nu i två år har jag väntat på att få sakerna ordnade utan resultat så därför vill jag dela med mig av detta till er för att kanske få företaget att ta ansvar för sitt åtagande. Nästa steg för vår del blir Allmänna Reklamationsnämnden.

Önskar ni se våra konversationer eller bilder mm säg bara till.

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad Andzie

SV: PHU Anita Ystad
« Svar #1 skrivet: augusti 16, 2020, 13:48:29:29 »
Jag glömde logga in när jag skrev inlägget :-) poolbutik.com
« Senast ändrad: augusti 16, 2020, 13:59:49:49 av Andzie »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

Notice: Undefined variable: indexbanners4 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 19

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 30

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 42
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler!