Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Författare Ämne: Sur lukt och cya?  (läst 516 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Perke

SV: Sur lukt och cya?
« Svar #10 skrivet: januari 16, 2020, 21:38:06:06 »
Du behöver inte tvätta filtren så ofta!

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad Telekiter

SV: Sur lukt och cya?
« Svar #11 skrivet: januari 17, 2020, 09:03:30:30 »
På någon burk Aktivt Syre har jag läst rekommendationen att addera Aktivt syre minst 2 timmar innan bad eller EFTER bad. Jag vet inte anledningen till detta  <dontkn> men antar att det aktiva syret är hyggligt aggressivt när det tillsätts i vattnet, och en stund efter, vilket "kan" ge besvär på nått sätt för badaren. Har man tillsatt det i vattnet typ 2 tim innan bad så kanske det liksom hunnit lugnat ner sig innan man kryper ner. Jag tror dock inte detta är anledningen till illa lukt. Jag tillsätter alltid Aktivt Syre (pulverform) EFTER badet är avklarat då behöver jag inte fundera över detta öht. Att det skulle ha någon betydelse för desinfektionen av vattnet om man adderar före eller efter bad har jag väldigt svårt tänka mig. Det aktiva syre som jag använder är "Spachock" som jag köper hos Folkpool.

/Urban.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på SPA med kvalitet.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Use CS Theme