Polarpumpen Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Gullberg Jansson Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd

Författare Ämne: Biocool pooldesinfektion  (läst 3060 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

hansdj

• Gäst
hansdj
SV: Biocool pooldesinfektion
« Svar #10 skrivet: juni 16, 2020, 15:09:09:09 »
Det har ju gått några år sedan denna tråd skapades.
Någon som har erfarenhet av Biocool pooldesinfektion?
Är det så bra och enkelt som det låter?

Marknadsledande inom Pooler.

JonasZ

• Gäst
JonasZ
« Svar #11 skrivet: augusti 18, 2020, 12:12:59:59 »
Jag har kört detta i en varm terasspool (~34 grader) med sandfilter en hel sommar.
Ingen algtillväxt alls, vattnet är fortfarande klart.
Har tyvärr ingen möjlighet att analysera vattnet, vilket man hade velat göra men ungarna gurglar/dricker vattnet friskt utan att ha blivit sjuka i alla fall...

ChristerO

• Gäst
ChristerO
« Svar #12 skrivet: september 18, 2020, 21:45:58:58 »
Hej,

Jag har precis börjat använda Biocool pooldesinfektionsmedel i en terasspool på ca 2000l med filtersystem, och undrar hur mycket av medlet som ni blandar i vattnet?

Det står att jag ska starta upp med 60ml per 1000l vatten på flaskan, men samtidigt så står det på deras hemsida att jag ska ha 120ml per 1000l (?).

Sen har jag också en 5l dunk och på den står det att man ska använda 20ml per 1000l vid byte av vatten i stora pooler och använda 60ml per 1000l vid vattenbyte i mindre pooler (?) Har de lyckats kasta om siffrorna för stora och små pooler?

Vad är det som gäller?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

Notice: Undefined variable: indexbanners4 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 19

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 30

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 42
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd