Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Författare Ämne: Hjälp, poolen läcker!  (läst 799 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pool-nisse

SV: Hjälp, poolen läcker!
« Svar #10 skrivet: juli 02, 2018, 08:42:39:39 »
Hej, tack för att ni gör ert bästa för att hjälpa mig.

Jag har beställt följande paket som ska åtminstone kunna ge mig svar om rören läcker:

Det funkar kanon enligt flera användare så jag ska testa det och se om jag kan identifiera läckan på det sättet.

Utloggad mackan

« Svar #11 skrivet: juli 11, 2018, 20:32:36:36 »
Halloj
Jag hade ett liknande problem, hos mig var det så enkelt att jag hörde hur det droppade på en kortsida, där vi hade en överfyllningsslang som hade ramlat ner från spiken som höll uppe den så slangen hamnade under vattenytan och tömde på allteftersom, så kika så det inte är nåt så enkelt som det, lägg örat mot trädäcket efter att du fyllt och lyssna om det droppar någonstans/rinner.
Folkpool 4,5x9m med roman trappa, med 5x10m pooltak.

Utloggad pool-nisse

« Svar #12 skrivet: juli 12, 2018, 08:45:45:45 »
Halloj
Jag hade ett liknande problem, hos mig var det så enkelt att jag hörde hur det droppade på en kortsida, där vi hade en överfyllningsslang som hade ramlat ner från spiken som höll uppe den så slangen hamnade under vattenytan och tömde på allteftersom, så kika så det inte är nåt så enkelt som det, lägg örat mot trädäcket efter att du fyllt och lyssna om det droppar någonstans/rinner.

Hej, osäker på vad du menar med överfyllningsslang? Mina rör är nedgrävda och polen är ju också nedgrävd, men du får gärna fota hur det ser ut hos dig så att jag kan bilda mig en uppattning om vad du menar. Tack på förhand!

Utloggad Henr73

« Svar #13 skrivet: juli 12, 2018, 12:34:15:15 »
Hur mycket kostade felsökningskitet? Hållbarhet på vätskan?

Utloggad Erica

« Svar #14 skrivet: juli 12, 2018, 13:36:37:37 »
Vätskan för sådant här är bara en lagom vattenlöslig färg, den bör hålla sig nästan hur länge som helst om man bara ser till att stänga korken ordentligt.

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Ring 070-6798263!
Ring 070-6798263!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Use CS Theme