Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ett inlägg och detta är ert första .... hm vad säger moderatorn ?
Att än idag skriva/ ringa ang att han ska leverera resterande delar är otroligt frusterande.Då vi kontaktade Härliga bad och beställde därifrån så lät att kanon givetvis. Men eftersom vi betalat 10 procent redan när dom gick i konkurs så blev vi erbjudna att få grejerna ifrån kustens pool och slippa betala dom där 10 procenten igen vilket vi gjorde. Vi fick en leverans med frigolitblocken och med massa andra saker men inte pooltaket. De tog 1år för pooltaket att komma så vi kunde inte bygga poolen innan då vi bor som vi gör så vi avvaktade. Förra sommaren när vi började bygga poolen så upptäcktes mer och mer saker som saknades och som gjorde att poolbygget drog ut på tiden. Vi fortsatte iår med poolen och ser hela tiden mer och mer saker som saknas. Och nu står vi här och får betala resterande saker själv som saknas då Johan från kustenspool inte svaras eller skickar våra saker. Tråkigt.Hoppas att ni som beställer hittar en bra leverantör.På tal om annat så tänkte jag höra med er om eran erfarenhet av polluppvärmare och poolrobot
Jag tror det skulle vara till din fördel om du skrev från en registrerad användare istället för som gäst som jag gissar att du gör nu? Du skulle man kunna kommunicera via pm, email eller tom prata med varandra på telefon. Sen om det vilka det skulle vara kan man ju aldrig veta? Richard kanske kan tipsa dig och det finns nog mer info om du söker.