Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Arctic Spa med saltrening eller Hotspring med ACE?  (lĂ€st 90 gĂ„nger)

0 medlemmar och 2 gÀster tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad andekar

Arctic Spa med saltrening eller Hotspring med ACE?
« skrivet: april 15, 2018, 18:41:23:23 »
Ny hÀr pÄ forumet och Àven nybörjare i Spabad tankar...

Vi har sedan tidigare haft en ovanjord pool med saltrening som vi var riktigt nöjda med. DÀrför Àr vi inna pÄ att skaffa ett bra spabad med saltrening ocksÄ.

Har dÄ hittat Arctic Spa, som har sin Onzen saltrening http://www.nordiskspa.se/spabad/arcticspas/onzen_reningssystemet i kombination med Spa boy. Vad har ni att sÀga om detta bad och denna rening?
FörstÄr att man behöver ha koll pÄ sitt spa med pH osv men saltreningen ger ett skönt vatten utan överskott av klor som torkar ut och svider i ögonen...

Kom med era synpunkter dels pÄ Arctic Spa, dess kvalitet och funktioner och vad ni annars anser att vi ska leta efter. Vilket spa Àr bÀst med saltrening?

Vad sÀger ni annars om ni jÀmför Arctic Spa med Hotspring med ACE http://hotspring.se/index.php?option=com_content&view=article&id=42&Itemid=161 rening? Vilken Àr bÀst?
« Senast Ă€ndrad: april 15, 2018, 19:11:37:37 av andekar »

Utloggad andekar

SV: Arctic Spa med saltrening eller Hotspring med ACE?
« Svar #1 skrivet: IgĂ„r kl. 16:27:12 »
NÄgon som kan rÄda och har synpunkter pÄ skillnaderna mellan:

Hotspring med ACE

Arctic Spa med Onzon saltrening

Inloggad Telekiter

I princip alla spabad har Ozon-rening. Huruvida Ozon har mer eller mindre effekt (eller ingen skillnad) i kombination med saltrening vet jag inte. I övrigt Àr bÄda spabaden högkvalitétsbad sÄ du blir sÀkert nöjd oavsett. Deras "olika" saltreningssytem Àr nog ocksÄ helt jÀmförbara skulle jag tro. Skulle jag vÀlja sÄ skulle det bli efter att ha provsuttit i bÄda och jmf hur de kÀnns, utrymme, planlösning osv. Arctic Spa tror jag har rÀtt kraftig vÀrmare (om de inte har olika beroende pÄ modell?). Hotspring kör nog med normal 3 kW vÀrme. Enligt mig Àr 3 kW absolut i underkant av vad som behövs.

/Urban.

Svenska kvalitetspooler som hïżœller vad de lovar! 50 Ă„r av innovation och norrlĂ€ndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme