Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hg kvalit, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvrda pooler!
ppnar din e-postklient
Poolsidan Hssleholm

Frfattare mne: Bifogade bilder, problem?  (lst 204 gnger)

0 medlemmar och 1 gst tittar p detta mne.

Utloggad Rickard

Bifogade bilder, problem?
« skrivet: januari 15, 2018, 07:31:49:49 »
Har gjort lite ndringar i instllningarna fr bifogade bilder fr att rotera bilder tagna med mobil p rtt stt.
Ni som ngon gng upplevt problem (speciellt p senare tid efter flytten till ny server just innan Jul) fr grna testa bifoga ngra bilder i denna trd, grna bde stora och sm bilder, och bilder som ni vet har roterats fel tidigare.
OM ni befogar en bild som roteras fel nr ni postat ert inlgg kan nu ven g in och redigera er post (klicka p bilagor och andra tillval) fr att rotera bilderna valfritt, finns ett antal snabbval som oftast fungerar ocks.

Jag testar ngra bilder fr att se om allt fungerar fr mig.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen fretagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool frn Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med Varitab Klortpuckar.
Vrmer med en Nibe 1210-7 kW jordvrmepump + 14.4 m2 Texsun solfngare till ca 32C.
Vr byggtrd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Rickard

SV: Bifogade bilder, problem?
« Svar #1 skrivet: januari 16, 2018, 07:05:58:58 »
S vitt jag kan bedma skall nu bilder i alla storlekar (i vart fall upp till 13 Mb som jag testat) g bifoga, det skall ocks bli mer "rtt" rotation nr man postar bilder frn mobiltelefoner.
Hoppas det underlttar ert anvndande av forumet.
Skulle ngon bild nd bli felvnd s gr det nu rotera biderna om man redigerar sitt inlgg genom att klicka p "ndra" och sedan klickar p "Bilagor och andra tillval".
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen fretagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool frn Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med Varitab Klortpuckar.
Vrmer med en Nibe 1210-7 kW jordvrmepump + 14.4 m2 Texsun solfngare till ca 32C.
Vr byggtrd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Annons fr Pooltorget
Annons frn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service p hg niv!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

* Online nu!