Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Stor pool delux  (lĂ€st 734 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad Fighter

Stor pool delux
« skrivet: september 28, 2017, 18:36:48:48 »
Hej!

Vi har fÄtt hem vÄran Stor pool Delux frÄn JF-Fritid nu och till vÄren kommer vi grÀva ner den och installera den.
Min stora önskan Àr att fÄ tag i folk som köpt pool frÄn JF-Fritid och fÄ tag i er som har installerat den med vÀrmepump.Vad har ni köpt för vÀrmepump och Àr ni nöjda med den?
Alla Àr vÀlkomna med förslag och ideer om vad man ska köpa för vÀrmepump.
Har fĂ„tt ett förslag pĂ„ Aqua Heat 6 eller 9 men som köpare vill man komma ner sĂ„ lĂ„gt som möjligt i pris  O0 ;D ;)
Jobbar som service elektriker och har gjort nÄgra pool anlÀggningar med Folkpool men deras ligger ju runt 13.000:- sÄ det Àr jag inte sugen pÄ att köpa.

Kom med förslag  8)

//Robban

Inloggad TommyC

SV: Stor pool delux
« Svar #1 skrivet: september 28, 2017, 19:31:34:34 »
Hej och vÀlkommen hit!

Börja t ex med att plöja igenom Gaddens trÄd om Storpool och lÀs alla byggtrÄdar av folk som skrivit dÀr. Sen vet du det mesta om Storpool. Brilix Àr en populÀr vÀrmepump som (oftast) verkar fungera bra i den lÀgre prisklassen.

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7734.0
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivÄer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vÀrmepump stÀlld pÄ 31 grader. LÄgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfÀllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Fighter

« Svar #2 skrivet: september 28, 2017, 19:45:37:37 »
Tackar Tommy

Ja jag har lÀst pÄ nÄgra stÀllen att folk kört med Brilix men vad vet inte kvaliten pÄ den sÄ jag vill veta lite mer om den isÄfall.

Ska kolla gaddens trÄd dÀr,tackar.

Mattias Green

• GĂ€st
Mattias Green
« Svar #3 skrivet: september 29, 2017, 11:57:51:51 »