Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sen har ju neptun funnits i typ 25 år så man vet ju att de är seriösa.
Köpte ett viva idun för några veckor sedan och måste säga att vi är riktigt nöjda! Jag har dock kasserat balboa systemet och kör med trådlösa brytare och styr allt med telefon/surfplatta. Så styrsystemet kan jag inte uttala mig om
Det blev ett idun här också och det jag först märkte av, var att det är en markant skillnad när det gäller ljudet!!! Det är mycket tystare en min svärmors (som kostar 180k.) Och massagen är inte dålig den heller. Perfekt för vår familj Vi får hoppas att det kommer hålla, och att den håller värmen till vintern Elektrikern som fixade elen till badet sa att han hört flera stycken som varit nöjda med spa från Bauhaus. Så du tror vi på det Även om det är från Kina! Finns mycket bra därifrån också.
Sitter i ungefär samma situation vi har kollat på ett neptun la costa duo, men är rädd för att vi lite köper grisen i säcken? Är ni som har neptun nöjda? Hur är ljudnivån? Kvaliten? Det ligger ju trots allt på över 100 000kr. Tacksam för all info!!
Du kan inte på allvar tro att ett litet bad som idun är kan jämföras med ett bad för 180.000?Vad har din svärmor för bad?