Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Hydropro 10  (lĂ€st 342 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad Thomas_Jag

Hydropro 10
« skrivet: maj 26, 2017, 22:44:11:11 »
NÄgon som har fÄtt felmedelande EE 1 och ÄtgÀrdat detta?

Inloggad TommyC

SV: Hydropro 10
« Svar #1 skrivet: maj 26, 2017, 23:06:58:58 »
Ja, det beskrivs i manualen:

Högtrycksskydd EE1
1. För mycket kylmedel
2. Luftflödet Àr otillrÀckligt
1. AvlÀgsna överflödigt kylmedel frÄn HP-gassystemet
2. Rengör luftvÀxlaren

sĂ„ du Ă€r inte först  >:D
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivÄer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vÀrmepump stÀlld pÄ 31 grader. LÄgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfÀllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Thomas_Jag

« Svar #2 skrivet: maj 26, 2017, 23:08:53:53 »
Ja det har jag lÀst men hur gör man det? Det stÄr inte hur man gör det. Förklara gÀrna!

Inloggad TommyC

« Svar #3 skrivet: maj 26, 2017, 23:17:01:01 »
Det Àr osannolikt att du skulle ha för mycket köldmedium i systemet sÄ det Àr troligast att det Àr löv, barr eller annat som har sugits in i vÀrmepumpen och blockerar luftflödet. Titta pÄ den sidan dÀr luften sugs in i VP. Troligen behöver du göra rent dÀr. StÀng av VP och gör rent med t ex en dammsugare.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivÄer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vÀrmepump stÀlld pÄ 31 grader. LÄgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfÀllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Thomas_Jag

« Svar #4 skrivet: maj 26, 2017, 23:49:54:54 »
Okej luften sugs in vart? Jag Àr ingen haj pÄ detta med pool.

Inloggad TommyC

« Svar #5 skrivet: maj 26, 2017, 23:54:48:48 »
Om du stÄr framför VP sÄ blÄser den luft mot dig, dÄ Àr luftintaget pÄ motsatt sida. Kolla att det Àr fritt frÄn skrÀp dÀr.

Svenska kvalitetspooler som hïżœller vad de lovar! 50 Ă„r av innovation och norrlĂ€ndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme