CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Dränering för ev. läckage  (läst 10479 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Plums

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #30 skrivet: mars 17, 2017, 13:35:45:45 »
Bra idé! Tack :)
Ett hål får det bli.
Har för mig att du tidigare rek. någon Italiensk pump "Laing....något. Minns inte namnet.

Ibland står ju utrustningen uppe på en förhöjning (som är högre än golvkanten) för att förhindra översvämning av utrustningen. Då behöver du inte borra

Poolgiganten

Utloggad Telekiter

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #31 skrivet: mars 17, 2017, 14:47:51:51 »
Dom köper in tjänsten ,så det varierar ganska kraftigt hur snabbt man får hjälp.

Såklart de gör. Deras bad är ju så felfria så de vore ju dumt ha fast anställda som bara sitter och rullar tummarna...haha... ::) :D

/Urban.

Utloggad nijo2

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #32 skrivet: mars 17, 2017, 15:18:07:07 »
Ibland står ju utrustningen uppe på en förhöjning (som är högre än golvkanten) för att förhindra översvämning av utrustningen. Då behöver du inte borra
Stämmer, det gör det även i detta badet men man vill ändå inte ha vatten där det inte skall vara ;)
Hur som helst så borrade jag och sen blev det torrt och fint igen :)

Utloggad nijo2

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #33 skrivet: mars 17, 2017, 15:24:31:31 »
Såklart de gör. Deras bad är ju så felfria så de vore ju dumt ha fast anställda som bara sitter och rullar tummarna...haha... ::) :D

/Urban.
Njaa....felfria tror jag aldrig någon har påstått. Alla bad har nog sina brister men som tidigare påpekats så är det ju servicen som är viktig. I mitt fall så tycker jag kanske inte att SBI levt upp till att vara speciellt snabba på att åtgärda fel :)

Utloggad Plums

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #34 skrivet: mars 17, 2017, 15:44:06:06 »
Stämmer, det gör det även i detta badet men man vill ändå inte ha vatten där det inte skall vara ;)
Hur som helst så borrade jag och sen blev det torrt och fint igen :)

Ok, bara du inte gör ett 'råtthål'... dom gillar ju värmen

Utloggad Telekiter

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #35 skrivet: mars 17, 2017, 19:41:00:00 »
Njaa....felfria tror jag aldrig någon har påstått. Alla bad har nog sina brister men som tidigare påpekats så är det ju servicen som är viktig. I mitt fall så tycker jag kanske inte att SBI levt upp till att vara speciellt snabba på att åtgärda fel :)

Hehe...jag kände mig lite fredagsbusig bara  :angel:

/Urban.

Utloggad nijo2

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #36 skrivet: april 01, 2017, 16:23:48:48 »
Hur har det gått med pumpen nijo2.
Sådär nu sitter det en ny pump :)
Blev en Gecko pump och jag upplever den mkt tystare.

Utloggad nijo2

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #37 skrivet: april 02, 2017, 15:24:50:50 »
Hur mkt fick du betala emellan ?
Dom bjöd på det som kompensation för att jag fått vänta så länge :)

Utloggad TheSwede

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #38 skrivet: april 02, 2017, 17:07:55:55 »
Härligt har du kunnat använda badet som vanlig även att pumpen läckt. Om så är fallet så har du gjort en bra deal. Som jag har upplevt dom så är servicen toppen.

Utloggad nijo2

SV: Dränering för ev. läckage
« Svar #39 skrivet: april 02, 2017, 17:54:50:50 »
Härligt har du kunnat använda badet som vanlig även att pumpen läckt. Om så är fallet så har du gjort en bra deal. Som jag har upplevt dom så är servicen toppen.
Jadå, det var inte mycket som läckte och med dräneringshålet så samlades inget vatten.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag