Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hur har det gått?
Ja..., hur det har gått ja.... Jag har lagt några 10-tals minuter på att med handkraft och locklist försöka få till det men det är ingen väg framåt.Ett alternativ som står högt på listan är att vänta in hösten och tömma ur vatten tills det går att lyfta in linern, men jag är dock ytterst tveksam till att det kommer att gå lätt...hösten är dessutom kall vilket inte hjälper till...Ett annat alternativ som jag tänker lägga lite tid på är att ringa runt och prata med linerläggare. Att bara säga: -fixa och skicka fakturan sen, känns lite lockande.... jag menar om man tex skär upp linern och svetsar in en spill/reparationsbit (som jag redan har) så skulle det väl lösa problemet även om det kanske inte blir toksnyggt med tanke på att jag har mosaikmönster.....? Och hur har det gått för Er?
Tynell: -Hur svårt var det för dig att få in linern i linerlisten hela vägen in i hörnet så att det blir "90 graders sväng"?-Behövde du använda locklist för att den inte skulle åka ut/tillbaka?