VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vart vända sig poolinstallation / nedgrävning i Skåne (Malmö/Lund)  (läst 1927 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad poolisyd

Hej,

jag har funderingar på att skaffa en pool, såg en som verkade bra hos Poolteam, men de hade inte tid att installera poolen p.g.a. att det var högtryck inför sommaren.

Har sökt runt lite på internet men hittar inget, så tänkte att jag testar att fråga här:

Var vänder jag mig för att hitta någon som kan "installera" en pool åt mig här nere i södra Skåne (Malmö-Lund-regionen)?

Hälsn.

Poolgiganten

Utloggad kickigo4par

Vi köpte vår PP-pool från Söderro gård i Vellinge. http://www.soderrogard.se/ De säljer PP-pooler från Niveko vilket ger många möjligheter. De har även samarbete med duktiga installatörer. Grävning, markarbete, installation och uppstart av pool tar en knapp vecka. Vi är mycket nöjda både med val av pool och leverantör.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan