Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej igen en fråga kunde inte hitta detta men vad kör dumed för uppvärmning?Roland
Premiärdoppet ca 7 grader i november 2014
Jaha, det låter ungefär som vad våra barn hade tänkt sig då.. Jag ser på bilden att du delvis fyllt upp med vatten innan du ännu har återfyllt vid sidorna. Var tanken med det att låta botten sätta sig lite extra bra med hjälp av vattenvikten innan väggarna fixerades genom återfyllningen ? Det kanske rekommenderas att göra så för den aktuella poolen ?
Hej. Tjusigt värre . Snyggt jobbat, tycker det är lite synd att ettsådant här projekt bara blir presenterat ungefär som Bygglov o liknande.Med det menar jag att ena dan så start o 3 dar efter så plötsligt är allt fixat.Men det förtar inte själva projektet utan mycket snyggt. Lite avis redan bad,här ligger plåtar på än skall åka av närmaste dagar då det ser ut att bli bättretemperaturer. - pool tak , om det inte blir ett jacuzzi istället får juett rätt fint för de pengarna.Roland Hej Roland!Jag visste inte om detta forum när jag byggde poolen, utan tänkte mest att lägga ut lite insperationsbilder på vad man gjort och dela det med folk som ska till att bygga pool
Hej! Helt ok . Bättre än inget. Det är kul med mkt bilder och du har gjort ettjättefint jobb. Härligt redan kunna hoppa i. Hoppas på en härlig poolsommar.Roland
Hej, vi ska snart sno ihop ett likadant pooltak, några tips? Tidsåtgång? Med vänlig hälsning Kicki