Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Blir det några bilder?Är själv sugen på ett kar från Svenska Badrumsinredningar. Har fått pris på 69.000:- på deras Vancouver, är det ett bra pris?Känns som att man får mycket för pengarna. Har varit och provsuttit ett och tycker att det känns kanonbra. För oss är det ett absolut måste med två ordentliga liggplatser och absolut minst 3 sittplatser, gärna 4 som på detta spa.Har tittat på så väl Viskan som en del amerikanska bad, då jag egentligen helst hade köpt ett som inte är kinatillverkat. Dock verkar det vara svårt att hitta ett vettigt med två liggplatser, de jag har hittat går loss på dubbla pengarna jämfört med Vancouver.Vad tror ni? Är detta bad ok, eller rent av bra för att vara kinatillverkat?Kan tillägga att jag är elektriker, samt duktig på att skruva, så jag ser det inte som något problem att byta pumpar och dylikt själv om det skulle behövas.
Pratade med en säljare av sbi att dom ska byta från balboa till gecko system. Vad är skillnaden ni som kan.