1
Övriga frågor! / SV: VARNING
« skrivet: augusti 24, 2021, 11:37:44:44 »
Det är sant att det var mitt första inlägg. Är inte den som brukar skriva. Faktiskt det första inlägget jag någonsin gjort i något forum på internet. Har jag påverkats av den felaktiga behandling som jag uppfattat att jag fått. Ja, uppenbarligen har jag upplevt något som fått mig att ändra mitt beteende och börja skriva på forum. Jag har inte handlat poolsaker tidigare men jag har handlat mycket annat och ibland haft otur och behövt utnyttja garantin. Har däremot aldrig upplevt en process som den jag haft med nämnda företag.
Som jag skrivit ovan så upplever jag inte att man svarar på problemet som jag beskriver utan på andra saker. Att lyssna på sin konsument visa att man förstår utmaningen och sedan vara överens, eller inte. Det är rätt konsumentbemötande. Att ge svar på andra frågor eller förhala är fel konsumentbemötande. Åtminstone som jag ser det.
Jag trodde att företaget skulle klara att hantera reklamationer på ett bra sätt. Min upplevelse är att de inte kan det.
Som jag skrivit ovan så upplever jag inte att man svarar på problemet som jag beskriver utan på andra saker. Att lyssna på sin konsument visa att man förstår utmaningen och sedan vara överens, eller inte. Det är rätt konsumentbemötande. Att ge svar på andra frågor eller förhala är fel konsumentbemötande. Åtminstone som jag ser det.
Jag trodde att företaget skulle klara att hantera reklamationer på ett bra sätt. Min upplevelse är att de inte kan det.