Allt om pool, Poolforum!

PoolForum - swimmingpooler => Markpooler. => Ämnet startat av: hokkepool45 skrivet juni 28, 2026, 18:43:46:46

Titel: Utanpåliggande belysning sökes
Skrivet av: hokkepool45 skrivet juni 28, 2026, 18:43:46:46
Jag har en aqvispool byggd med tjocka plastspont.Belysningen,en Astral-lampa har pajat fullständigt.Skulle vilja något annat utanpåliggande som kan fästas utan att man måste göra hål frånsett fästskruvar.Har 220 volt framdraget plus transformator 12 v som dessvärre gått sönder.Hål och genomförd kabel genom vägg och liner finns.vill gärna få tips.