Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Skippa sargen runt poolen?  (läst 2627 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ernst

Skippa sargen runt poolen?
« skrivet: juni 04, 2008, 10:50:14:14 »
Jag skall få min Palmyra nästa vecka och börja montera den då. Det jag funderar på är hur jag skall bygga in poolen. Jag skulle helst slippa sargen som följer med och ersätta den mot tryckt virke. Nu såg jag att Poolnisse hade gjort en snygg lösning, där han har skippat en sarg och istället lagt brädorna ända ut mot kanten. Jag antar att nackdelen blir att man får skruva upp hela träckdäcket den dagen man skall byta linern? Nu har Poolnisse en stadigare pool än Palmyran, som jag har beställt, men jag borde kunna göra likadant eller vad tror ni?
Jag skall försöka lägga ut lite bilder när jag kommer igång med bygget. Just nu har jag gjort färdigt underlaget och grävt ner slang till garaget där pumpen skall stå. Vad tror ni om uppvärming, poolen är ca 20 kubik. Jag har tänkt att vänta med att koppla uppvärmning första sommaren, för att se vilken temperatur jag kan få. Poolen blir i Sthlms området. Vad tror ni jag kan få för temperatur? I botten kommer jag lägga markfrigolit som är 5 cm.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag