CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.  (läst 3686 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad baspelle

Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.
« skrivet: augusti 16, 2011, 22:21:23:23 »
Skulle vilja dela med mig av mitt pooljobb och mina erfarenheter och lägga upp en byggtråd på det sätt som jag själv skulle ha behövt en när jag tog mina första stapplande steg i denna svårgenomträngliga djungel.  Var inne på forumet första gången för några månader sedan och visste då ingenting om pooler. Det var ganska förvirrande. Nu vet jag mycket mer och bygget är i full gång. Gör det mesta själv förutom grävningen. Fattar bara inte hur  man bär sig åt här på forumet för att få till en tråd, jag är helkass på data :-\. Kan någon på ett enkelt sätt ge tips om hur man kommer igång. Jag har massor av bilder, bygget är väl dokumenterat.
Baspelle.

Poolgiganten

Utloggad Fia

SV: Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.
« Svar #1 skrivet: augusti 16, 2011, 22:47:33:33 »
Hej o välkommen. :)

Klart vi hjälper till!! O0
Här under har du en länk till hur man lägger in bilder. Ta en utskrift på sidan så är det lättare att följa den. Finns olika allternativ,
den första förklaringen lättast att fixa till.

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=218.0

Hör av dig om det krånglar eller har fler frågor!
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad awasen

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Ekerö, Stockholm
  • Antal inlägg: 987
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
  • Bara resten kvar nu då...
    • Visa profil
SV: Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.
« Svar #2 skrivet: augusti 17, 2011, 09:48:12:12 »
Hej,
välkommen, kul att du vill dela med dig av ditt bygge!

Jag tycker ju personligen att instruktionerna Fia hänvisar till är onödigt krångliga...  ::)

Skapa en ny tråd i "Byggtrådar" (eller använd den här).

Spara dina bilder på din dator och förminska dem till t.ex. 1024 pixlar max. höjd/bredd och spara dem som JPG (vilket de troligen redan är). Du kan förminska bilder i programmet Paint som finns i Windows.

När du skriver svar (eller ny tråd) klicka sen på "plus" knappen vid "Fler alternativ" och då får du fram en "Browse..." knapp. Klicka på den och bläddra fram din första bild du vill lägga in. Du kan lägga in upp till fyra bilder per inlägg (klicka på "fler bilagor").

Mvh,
Anders
AQVIS Kidney 20, Dallas Excellence pooltak, bergvärme med Pahlens HiTemp 75kw, saltklorinator

Utloggad Kollarz

SV: Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.
« Svar #3 skrivet: augusti 17, 2011, 09:54:00:00 »
Kul med ännu ett bygge! <antman>
Ser fram emot en massa bilder och beskrivningar av ditt bygge! <sol>
Vad har du tänkt bygga för pool?
Funderar o kalkylerar Pool?!?!?!?!

Utloggad peteristan

SV: Påbörjat poolbygge för tre veckor sedan.
« Svar #4 skrivet: augusti 28, 2011, 16:18:21:21 »
väntar otåligt att få ta del av din kunskap och erfarenheter av bygget  O0  <antman>  <antman>

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag