VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Problem med värmepump  (läst 13923 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad johan kjellgren

SV: Problem med värmepump
« Svar #10 skrivet: juni 10, 2018, 18:14:49:49 »
nu har min värmepump också lagt av. eller rättare sagt kompressorn går inte igång allt annat funkar. när jag mäter över kontaktorn finns det spänning in men ingen ut. gissar att den pajjat. försökte rengörapolerna men när man "trycker in" ska väl späningan gå på?

Poolgiganten

Utloggad johan kjellgren

SV: Problem med värmepump
« Svar #11 skrivet: juni 11, 2018, 14:05:34:34 »
Hej!
Bytte kontaktorn och outl1-pumpen fungerar igen. Ganska enkelt.

Thor

  • Gäst
Thor
SV: Problem med värmepump
« Svar #12 skrivet: juli 10, 2018, 20:03:51:51 »
Hej!

Tack för en bra tråd, Emilia. Kan jag få komma i kontakt med den teknikern som hjälpte dig med värmepumpen? Jag har ett liknande problem...  O0

Eva-britt

  • Gäst
Eva-britt
SV: Problem med värmepump
« Svar #13 skrivet: september 04, 2019, 00:27:38:38 »
Varning för oulet1!! Vår polvärmepump hick sönder Lyfco med 5 års garanti kvar. Kompressorn! Har mailat chattat och försökt på alla sätt få tag på outlet1 men dom svarar inte! Förstått att dom satt detta i system så handla inte av detta företag! Går nåt fel får du stå för det själv oavsett garanti. Mycket oseriöst företag!! Anmäl allt även fast vi förstått att dom inte följer ARN beslut men så inte fler råkar illa ut som vi o många andra!!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan