CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Vilket/vilka märken är egentligen bra?  (läst 2578 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Frubeijer

Vilket/vilka märken är egentligen bra?
« skrivet: juni 10, 2016, 08:15:07:07 »
Eftersom det är en djungel det här med spabad undrar jag vilka märken som är bra.
Har förstått att Kina bad inte är bra men samtidigt tycker jag det är svårt att tyda vad som är just från Kina. Ibland verkar det bara vara någon liten komponent och är det då så illa?

Jag är en riktig rookie inom detta och av någon anledning har ansvaret för att hitta det perfekta baden landat på mig (och inte min man) så hjälp mig gärna här  :)

Poolgiganten

Utloggad Spatoken

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 36
  • Total likes: 8
  • Kön: Man
  • Hotspring Limelight Flair
    • Visa profil
SV: Vilket/vilka märken är egentligen bra?
« Svar #1 skrivet: juni 10, 2016, 23:33:47:47 »
Hej,

Titta i min tråd som jag skapade för en och halv månad sedan där jag ville kora spa-världens rolls-royce!

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=12022.msg90577#msg90577

Några i den tråden tyckte det var en helt omöööjlig uppgift.  <dontkn> Vilket såklart är struntprat. Till slut kom det fram ett par märken och modeller. Väljer du någon av dem kommer du inte bli besviken.

Det föddes även lite tankar kring att skapa en slutgiltig opartisk lista men tyvärr så dog den idén. Synd. En sådan lista i lite olika prisklasser skulle spara mycket tid och orsaka färre "felköp" för många konsumenter där ute.

Lycka till och kom ihåg - till syvende och sist får du det du betalar för. Det finns tyvärr inga genvägar (eller fynd) om du vill ha ett riktigt schysst bad.

Utloggad Frubeijer

SV: Vilket/vilka märken är egentligen bra?
« Svar #2 skrivet: juni 11, 2016, 20:31:54:54 »
Tack för tipset!!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag