Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Varning för Kustens Pool  (läst 2020 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Utlangan

Varning för Kustens Pool
« skrivet: september 17, 2018, 09:25:10:10 »
Vi beställde ett pooltak av Johan på Kustens Pool i oktober förra året.
Efter många turer och 100 tals samtal så dök det upp ett pooltak i februari i år som var en total katastrof.
Fattar inte hur man kan leverera sådan skit.
Efter lika många samtal så kom Johan & Co och hämtade upp pooltaket i maj.
Vi blev lovade ett nytt i augusti. Detta kom aldrig och nu i slutet av augusti har företaget gått i konkurs.
Johan på Kusten Pool luras och svarar aldrig i telefon.
Till min förvåning finn det alla redan en nu hemsida med nytt telefon nr till Kustens Pool.
Köp inte av dem ni blir lurade, de borde ha näringsförbud. >:(

Poolgiganten

Utloggad Fredde-Gbg

SV: Varning för Kustens Pool
« Svar #1 skrivet: september 17, 2018, 15:28:05:05 »
Vi beställde ett pooltak av Johan på Kustens Pool i oktober förra året.
Efter många turer och 100 tals samtal så dök det upp ett pooltak i februari i år som var en total katastrof.
Fattar inte hur man kan leverera sådan skit.
Efter lika många samtal så kom Johan & Co och hämtade upp pooltaket i maj.
Vi blev lovade ett nytt i augusti. Detta kom aldrig och nu i slutet av augusti har företaget gått i konkurs.
Johan på Kusten Pool luras och svarar aldrig i telefon.
Till min förvåning finn det alla redan en nu hemsida med nytt telefon nr till Kustens Pool.
Köp inte av dem ni blir lurade, de borde ha näringsförbud. >:(

Det beror på att dom bytte namn på företaget innan konkursen, troligtvis för att inte smutsa ner namnet Kustens Pool. Ang. Näringsförbudet så kan jag väl bara hålla med. Det var väl andra konkursen på ca tre år tror jag. Man kan ju fundera på hur dom nu med uppstart för tredje gången (minst) får leverantörsförtroende och hur dom köper in utrustning. Det lär ha varit en hel del obetalda leverantörsfakturor.

Om du söker på Härliga Bad så hittar du en del färsk  aktivitet i den tråden. Det är samma gossar.

EDIT: länk  https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=11064.msg109942#msg109942

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan