CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Byta till led  (läst 10520 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad psau

SV: Byta till led
« Svar #20 skrivet: augusti 20, 2014, 14:09:26:26 »
Det går fint att köra ett fast ljus, ett av de 16 programmen är just fast vitt, ett annat är fast rött osv. begränsningen som jag ser det är att RGB kontrollern är inbyggd i lampan, skulle vara trevligt att ha den separat för att kunna ställa in ljuset enligt eget önskemål....


/Peter
Lecapool 4x8 Tidigare en Folkpool 4x8 från 68
Minimaster from i år (2019) tidigare saltvatten.
Värme från en Brillix thp120
Städar gör en Nitro NC71

Poolgiganten

Utloggad Erica

SV: Byta till led
« Svar #21 skrivet: augusti 21, 2014, 00:32:38:38 »
Men hur blir då det vita ljuset ? Iskallt blåvitt eller mera varmvitt, vitgult ? Det senare ger ju en mysigare atmosfär kring poolen.

Vad det gäller diskoljus antar jag att de helst skulle synkas till musiken om ungdomarna skall bli nöjda. Men det skulle givetvis förutsätta att det finns någon slags koppling mellan systemen. Den discolampan som vi har och som vi kan hänga i taket synkar in sig på musiken med en egen mikrofon, men den metoden skulle ju knappast fungera under vattnet.

Utloggad Stroker

SV: Byta till led
« Svar #22 skrivet: maj 28, 2015, 11:39:50:50 »
Du kör också salt...då får du vara "försökskanin"......
Det är inga jättepengar.....dock lite tråkigt om man skulle få rostutfällningar i poolen.

Vi håller tummarna....
Skriv el fota gärna något i samband med vinterstängningen.
Skruvade av lampan idag när jag nu byter liner och hurra.. den har inte förändrats ett dugg trots hemskt vatten i vinter som jag tror knäckte linern. Linern blev helt vit samt spröd som knäckebröd men de rostfria klarade sig fint så.. ja mitt råd. Köp inte svenskt för många tusen utan kinesiskt för en femhundring istället. Den jag köpte som jag tror jag gav en länk till funkar i saltvatten. kan inte se att det skulle förändras något nu när den varit exponerad för allt de där, chocker, jättevarmt, jättekallt och framför allt jättesalt :).
7.5x3.6x1.5 linerpool med värme

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag