VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: importlagret  (läst 39112 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad CarMan

Re:importlagret
« Svar #10 skrivet: januari 30, 2005, 20:33:55:55 »
www.importlagret.com säljer med 1 års garanti!!
Spa pool från 33000:-

Är detta ännu ett reklam inlägg?
Ingen har frågat vad dom tar för denna prodult, därimot fick du en fråga du inte svarat på  >:(
« Senast ändrad: augusti 08, 2014, 18:25:41:41 av Rickard »
ja, jag är här också!

Poolgiganten

Utloggad CarMan

Re:importlagret
« Svar #11 skrivet: januari 30, 2005, 20:50:38:38 »
Jag blir mer o mer skeptisk till att köpa derasprodukter o Bosse fortsätter så här !
ja, jag är här också!

Jens

  • Gäst
Jens
Re:importlagret
« Svar #12 skrivet: februari 01, 2005, 13:22:35:35 »
Hej,

Pröva www.bt-trading.se dom har 2 år reservdelsgaranti
och man får ett mycker trevligare bemötande än på
Importlagret.Och naturligtvis ett bättre pris!Dom kar som BT-Trading säljer behöver du inte köpa till nått "lyx-paket"..det ingår!!!

Utloggad CarMan

Re:importlagret
« Svar #13 skrivet: februari 02, 2005, 15:41:29:29 »
Hej,

Pröva www.bt-trading.se dom har 2 år reservdelsgaranti
och man får ett mycker trevligare bemötande än på
Importlagret.Och naturligtvis ett bättre pris!Dom kar som BT-Trading säljer behöver du inte köpa till nått "lyx-paket"..det ingår!!!


Jag gick in okolla på at kar nu.
Båda sidorna säljer exakt samma produkter, från samma fabrik.
om man utrustade karen lika så var fortfarande Importlagret nån hundring billigare.

Jag vill inte ha mer reklam nu. jag vill ha svar på den fråga jag ställde . Läs överst.
ja, jag är här också!

Utloggad ola

Re:importlagret
« Svar #14 skrivet: februari 11, 2005, 15:45:07:07 »
CarMan - har du kollat www.KöpBubbelHosMig.nu?

Nä, skämt åsido. Det verkar bara vara du, jag och ett gäng säljare som kollar denna tråd men kika här: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Badrum;action=display;num=1107937814 för där är några som tydligen har fått sina kar från några av ovan nämnda handlare.

Ledsen att jag hänvisar till ett annat forum.

/O

Utloggad CarMan

Re:importlagret
« Svar #15 skrivet: februari 11, 2005, 21:02:27:27 »
CarMan - har du kollat www.KöpBubbelHosMig.nu?

Nä, skämt åsido. Det verkar bara vara du, jag och ett gäng säljare som kollar denna tråd men kika här: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Badrum;action=display;num=1107937814 för där är några som tydligen har fått sina kar från några av ovan nämnda handlare.

Ledsen att jag hänvisar till ett annat forum.

/O

Tack för tipset, men jag har redan läst den.
ja, jag är här också!

Utloggad k-snickaren

Re:importlagret
« Svar #16 skrivet: mars 15, 2005, 17:29:50:50 »
Ja du car man. Du får nog ta och kolla synen. www.bestprice.nu säljer badkar som är av motsvarande eller bättre kvalité som deras, betydligt billigare.
Men dom säljer dessutom badkar med "svenska" mått till kanonpriser.  ::)
Hade gärna jobbat där :)

Utloggad CarMan

Re:importlagret
« Svar #17 skrivet: mars 15, 2005, 17:35:18:18 »
Ja du car man. Du får nog ta och kolla synen. www.bestprice.nu säljer badkar som är av motsvarande eller bättre kvalité som deras, betydligt billigare.
Men dom säljer dessutom badkar med "svenska" mått till kanonpriser.  ::)
Hade gärna jobbat där :)
här komer 2 svar, som jag hopas att ni läser.

1. www.bestprice.nu har badkar, men ej till bättre priser.
2. läs vad som står i första inlägget. inta kan jag då se att det står nått om att jag vill ha tips på var jag får tag i billiga badkar !
« Senast ändrad: augusti 08, 2014, 18:24:52:52 av Rickard »
ja, jag är här också!

magnus tynnstedt

  • Gäst
magnus tynnstedt
Re:importlagret
« Svar #18 skrivet: mars 21, 2005, 12:25:03:03 »
HejJ!

innteressant att se hur alla vill sälja på dig en vara istället för att informera om den.

Jag gick iallafall in på bygga hus .se och kollade den tråden.
Efter det så har jag nu beställt ett badkar från importlagret. som kommer i mitten på maj.
Är väldigt spänd på hur det kommer att funka eftersom jag aldrig handlat på det är sättet förut, men jag känner mig relativt trygg när jag sett att andra fått sina kar och känner sig nöjda.

Om du är innteresserad så kan jag komma med mera feedback när jag fått karet, installerat det och testkört.

Mvh: Magnus.

Utloggad ola

Re:importlagret
« Svar #19 skrivet: april 05, 2005, 10:45:20:20 »
Vet inte om någon läser denna tråd längre men ändå...

bt-trading köper sina kar via importlagret.com. Alltså exakt samma kar från samma fabrik. Dock skiljer utrustningen och priserna mellan de säljarna. Det skiljer åt båda hållen och ingen är konsekvent billigare eller har bättre grundutrustning än de andra.

Jag har varit på väg att köpa ett spabad via importlagret och har fått ett mycket bra bemötande. Nu blir det dock så att vi köper vårt spa lokalt istället för det är så mycket pengar att service och garantier känns värt att betala för. Även bt-trading och bestprice hade bra bemötande och känns ungefär så seriösa som man kan begära av en liten importfirma. Inga broschyrer eller showroom och de har inte stenkoll på alla detaljer i sina produkter, men det är ju också det man tjänar pengar på. Dessutom verkar kvaliten på spabaden bättre på de vi har tittat på lokalt, till helt andra priser förståss. Badkaren verkar mera "mogna" och är nog i bättre kvalitet än spabaden.

Badkar skulle jag inte tveka att köpa billigt på nätet. Det är ju så billigt att man kan chansa och det är ju inga krav på filter och rening och så utan bara en, relativt, lättbytt pump och litet VVS som man säkert kan rå på om man är händig. Ett spabad med tio gånger så mycket rör och allt är inklafsat i skumisolering känns viktigare att det är ok från början.

Bara mina synpunkter efter att ha kollat runt en hel del senaste månaderna.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan