CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Varnig för kvaliteten på Coyotespa och Articspa  (läst 928 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

philip

  • Gäst
philip
Varnig för kvaliteten på Coyotespa och Articspa
« skrivet: november 27, 2018, 09:19:09:09 »
Hej,

Vill passa på och varna/informera om vad som hänt med mitt bad. Modellen är en Cheftain som vid inköpsåret var ett av de värsta baden på marknaden, det marknadsfördes som att det var väl framtaget för vårt klimat. Badet funkade har funkat helt ok men redan efter 6 år uppkom ca 30-40 bubblor med sprickor i akrylen som gjorde att spat började läcka.
Har mailat med canada och de menar att akrylen har endast 3 års garanti men samtidigt har de läckageskydd i 7 år så kan tycka att de borde täckas av garanti ändå men icke. Oavsett var det läcker så tycker jag detta är ett skämt. Mina kompisar som samma år köpte kinabad och hånade mig för att jag betalade överpris hade helt rätt. Deras bad håller fortfarande och mitt är nu i princip bara att slänga. Det blev en årskostnad exklusive förbrukning på ca 20 000 sek :)


Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag