VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Solvärmare från harald nyborg, "fyrkanten"/Solbubbla  (läst 2657 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Klabbarpan

Solvärmare från harald nyborg, "fyrkanten"/Solbubbla
« skrivet: juni 04, 2013, 15:57:44:44 »
Hej

Jag undrar om det är någon som har testat dessa solvärmare från harald nyborg (http://www.harald-nyborg.se/sport-fritid/lek-vatten-strand/pool-tillbehor/solvarmare.html) finns fler som säljer liknande, Fördelen med dessa är att de inte tar så stor plats, men frågan är ju då hur mycket de värmer, läste lite på förpackningen till dem och till min pool på 16 kubik rekomenderas 2-3 st...

De är ju lite diskretare än mattorna som tar en massa kvadratmeter i anspråk och dessutom inte så farligt dyra...

Edit: Såg att JF Fritid har den och de kallar den solbubbla så la till det i rubriken (http://www.jf-fritid.se/solvarme/solbubbla/)
« Senast ändrad: juni 04, 2013, 16:02:44:44 av Klabbarpan »

Poolgiganten

Utloggad TommyC

Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Klabbarpan

SV: Solvärmare från harald nyborg, "fyrkanten"/Solbubbla
« Svar #2 skrivet: juni 05, 2013, 08:36:18:18 »
Tack, det räcker för att jag inte ska lägga några tusenlappar på det...

Annars hade det lockat, då det inte tar så stor plats och inte är så fult, men det är väl storleken som gör att de inte kommer fungera :(

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag