VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Error koder Arctic Spas  (läst 2295 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rick100

Error koder Arctic Spas
« skrivet: oktober 22, 2011, 11:32:28:28 »
Hej! Har försökt söka efter "error koder" till Arctic Spa. Hittar inte den som kommer upp på min display... Ena pumpen ville inte starta och jag får "dECl" på min display... har "nollställt Spat" genom att slå av strömen. Hjälper inte. Och nu får jag samma fel på pump2 ( startar inte); samma felmeddelande. jag är nybörjare på SPA så det är kanske pinsamt enkelt att fixa detta? jag har ett Arctic Tundra SPA 2011.

Nån som vet vad dessa koder betyder?

mvh
Rickard

Poolgiganten

Utloggad Rick100

SV: Error koder Arctic Spas
« Svar #1 skrivet: oktober 22, 2011, 15:14:35:35 »
Hm.. pumpen ( nr 3) går igång när jag trycker på knappen som normalt styr reningcykeln. Och pump 2 funkar utan problem, konstigt.. Jag har väl lyckats programera om det hela. får söka hur man ställer tilbaka. För övrigt var det en fin dag för ett bad idag, iallafall i Stockholm :)

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5545
  • Total likes: 481
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Error koder Arctic Spas
« Svar #2 skrivet: oktober 24, 2011, 22:39:30:30 »
Det finns inga dåliga dagar för ett bad i SPA:t  O0
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag