VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Winer amc 2280 problem  (läst 1181 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DavidB

Winer amc 2280 problem
« skrivet: juni 02, 2018, 22:34:10:10 »
Hej, köpte ett spabad på blocket lite på vinst och förlust då ägaren fått med det vid husköpet och inte visste om det fungerade. Har fått fram att det är ett winer amc 2280, tyvärr utan balboa-system som tydligen var tillval. Fick  hem det och till min glädje fungerade allt, lät det värma under natten och morgonen efter kunde vi bada i 37 grader som är det som är förinställt. Efter badet sjönk temperaturen, och har fortsatt sjunka...har felsökt lite och kommit fram till att det är en säkring i värmaren som går så fort man trycker på den (en 1A250V). Vad kan det bero på att säkringen går så fort man trycker på den? Är värmaren trasig så jag ska byta ut den eller kan det vara något annat? Märkte efter badet att det varit mycket skräp i vattenrören som kom fram när vi hade igång pumparna, men flödet ur den pumpen som går till värmaren verkar bra tycker jag.


Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag